Catana Chetwynd: Bekuckózunk


Amikor olvasási válságtól szenvedek, általában a rövid kötetek, képregények hozzák vissza a kedvemet, így nem véletlen, hogy néhány hónapja a Bekuckózunk is a radaromra került. Gyorsan olvasható, egyszerű, nekem pedig nem kellett ennél több, hogy jól érezzem magam.

Catana Chetwynd amerikai karikaturista, aki már négy kötetet is kiadott az általa készített rajzocskákból. Karikatúrái olyanok, amikkel biztosan mindenki találkozott már valahol az internet bugyraiban, csak éppen nem tudta, hogy ki is az alkotójuk. Én legalábbis pontosan így voltam vele, mert bár többször is szembetalálkoztam már vicces kis alkotásaival, mégsem tudtam, hogy ki készíti őket. Mivel sosem követtem a munkásságát, s a korábban, szintén a Kölymolyképzőnél megjelent kötetét sem olvastam, számomra a Bekuckózunk volt az igazi ismerkedés vele.

A kötetben Catana és John kapcsolatából válogatott szituációk képkockái kaptak helyet, megosztva hétköznapjaikat, problémáikat, szerelmük - vagy inkább mély barátságuk - természetét.


Be kell vallanom, hogy a szerző stílusa nem éppen az, amiért én odáig vagyok, mert bár a helyzetek nagyon aranyosak, vagy éppen viccesek, néhány helyen szerintem amolyan kínosan ijesztőre vannak megrajzolva a karakterek. Persze ez is adhatja szórakoztató jellegüket, de jobban szeretem a kidolgozottabb illusztrációkat. Mindez persze ízlés kérdése, s ettől még a különböző helyzetek ugyanúgy aranyosak maradnak majd, a viccesek pedig ugyanúgy szórakoztatnak, az én szám ízének azonban kevésbé befogadhatóak - ellenben a Devir házaspárral, ahol hasonlóan hétköznapi szituációkat kapunk, mégis az illusztrálásuk miatt sokkal közelebb kerültek hozzám.


Ezt a kötetet még 2022 őszén olvastam, s akkor úgy érezem, ez egy tökéletes őszi, kuckózós olvasmány, főképp azért is, mert John és Catana mindketten imádnak a kanapén lustálkodni, vagy csak az otthon melegébe burkolózva létezni. Itt valóban telitalálat a cím, mert tényleg arról szól, hogyan tudnak a szereplők válogatott módokon bekuckózni. :D


Nem kétlem, hogy léteznek olyan kapcsolatok, amelyek ennyire aranyosak és harmonikusak, s még találtam is benne hasonlóságokat a sajátomat illetően, hiszen én is rendkívül szerencsés vagyok ilyen téren, s a férjem egyben jó barátom is. Ugyanakkor mégis úgy éreztem, hogy ez már egy kicsit túl szirupos nekem. Nem ítélem meg senki életét, főleg nem rajzok alapján, amik aztán bármit mutathatnak, nálam azonban egy kicsit már túlcsordult a végére a cukiságfaktor.


Összességében jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki könnyed, kedves kikapcsolódásra vágyik, és szívesen nézeget rövid képkockákat egy baráti párkapcsolat mindennapjairól. :)

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésedet, IDE kattintva megvásárolhatod a kötetet a kiadó webshopjában!






Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 136
Eredeti cím: Snug

Megjelenés éve: 2022 (eredeti: 2020)
ISBN: 9789635974665


Fülszöveg:

Lehet még jobban szeretni?

Miért bajlódnál azzal, hogy kimássz az ágyból, ha helyette bekucorodhatsz a takaró alá a pároddal és egy meghitt, aranyos könyvvel? A Szerelmes pillanatok alkotójának legújabb sikerkönyve tökéletesen ragadja meg egy párkapcsolat őszinte, vidám pillanatait, melyekkel bármelyik pár könnyedén azonosulhat.

Chetwynd második könyve éppolyan bájos és magával ragadó, mint az első, ráadásul a benne szereplő képregények egy része még sehol sem jelent meg korábban. A Bekuckózunk a mindannyiunkra jellemző furcsaságokat, egyedi szokásokat élteti – és annak a varázsát, amikor rátalálunk a tökéletesen hozzánk illő személyre.

Hagyd, hogy elbűvöljön!





Catana Chetwynd első magyarul megjelent képregénykötete, a Szerelmes pillanatok után itt a következő kötelező olvasmány a rajongóinak! A Bekuckózunk év végén jelent meg a Könyvmolyképző kiadónál, de bloggereink annyira beleszerettek a korábbi kötetbe, hogy kitalálták, ezt a kiadványt is megturnéztatják!

Kövess minket ezen az izgalmas blogturnén, hogy jobban megismerhesd Catana és John életét, és ne feledd, a kiadónak hála a turné végén egy szerencsés olvasónk meg is nyeri a Bekuckózunk című kötetet!





Mivel szeretjük a humoros comic stripeket, így az egyes, magyarul megjelent kedvenceink borító részleteit találhatjátok meg az egyes állomásokon, és azokat kell beazonosítanotok! A megoldás a kiadványok szerzőinek a neve!

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

a Rafflecopter giveaway



BLOGTURNÉ KLUB

05.17.   Booktastic Boglinc
05.19.   Könyv és más
05.21.   Utószó
05.23.   Spirit Bliss Sárga könyves út
05.25.   Spirit Bliss Sárga könyves út (extra)
05.27.   Hagyjatok! Olvasok!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése