Alice Oseman: Heartstopper 5. – Fülig beléd zúgtam 5. EXTRA - Kedvcsináló idézetek


Nemrég egy összefoglaló véleményt osztottam meg a szívemnek oly kedves Heartstopper sorozat új, ötödik kötetéről, ezúttal pedig úgy gondoltam, a kedvenc idézeteimet is kigyűjtöm belőle, hátha mások is kedvet kapnak hozzá.

Velem már előfordult korábban, hogy néhány jól megválasztott idézet képes volt annyira felkelteni az érdeklődésemet egy könyv iránt, hogy azonnal landolt a kívánságlistámon, később pedig, amikor olvastam, kifejezetten tetszett is az adott regény. Sokkal könnyebb belőnöm néhány kiragadott szösszenetből, hogy mennyire is fog tetszeni egy adott írás, de képesek olyannyira megragadni a figyelmemet is, hogy olvasni akarjam a könyvet, amiből származnak.

Mindezekért gyűjtöttem ki néhány kedvenc szövegrészletemet a könyvből, s bízom benne, hogy talál magának új olvasókat a sorozat. Rendkívül kedves, szeretetteljes, és kellő érzékenységgel nyúl komoly témákhoz, melyek a legtöbb tinit érintik közvetlenül, vagy minimum a közeli környezetében. Olvassatok Heartstoppert, és Nick Nelsont mindenkinek! ♥



Melletted magabiztos vagyok, de ha nem vagy ott... akkor elveszek.

- Csak hallani akartam a hangodat.
- De hát holnap találkozunk!
- Az sokára van!!

- Az az életcélod, hogy égess, ugye?
- Bizony, a pasidként ez kutya kötelességem.

te most flörtölsz velem, Nicholas?
Talán igen, Charles......
jó béna vagy benne
De azért működik?
no comment
Ezt igennek veszem


- Rettegek attól, hogy távol legyek tőle. Azt se tudom, ki vagyok nélküle.
- Talán itt az idő kideríteni.

- Sok sikert, hogy rávedd Anyát, hogy ott alhass a pasidnál.
- Menni fog! Majd akkor kérdezem meg, amikor jó kedve van.
- Hát az nem túl gyakori.

Kit érdekel, mit csinál a másik? Csináld csak, ahogy kényelmes...


- Hogy tudsz ilyen gyorsan átöltözni?
- Csak nem leskelődünk?
- Nem!!
- Szerintem de. De neked lehet. Mert szeretlek.

- De hogyan tudhatnám meg, hogy ő is akarja-e? Megint úgy érzem magam, mint tavaly, mielőtt összejöttünk... mintha fülig bele lennék zúgva, és folyton csak rá gondolnék - azaz KETTŐNKRE. És... és még ha akarná is, gőzöm nincs, mit kéne csinálnom, és nem akarom, hogy kínos vagy kellemetlen legyen. Az szörnyű lenne! És ha ennyit rágódom ezen, akkor lehet, hogy ÉN NEM állok készen rá, csak azt hiszem, hogy igen. TOTÁL ráparáztam!

- Ugye szerinted nem vagyok törékeny?
- Nem! Nem, te... Charlie, te vagy a legerősebb ember, akit ismerek. Pontosan tudod, hogy ki vagy... és hogy mit akarsz... Azt hiszem... én sokkal törékenyebb vagyok.


- ... mi az?
- Csak eszembe jutott a tini önmagam.
- Ó. Kár, hogy akkor még nem ismertelek.
- Ne bánd. Tök morcos voltam.
- Annál is jobban, mint most? Wow.

- Szerintem a szüzesség elvesztése nem akkora nagy dolog. Meg valószínűleg kellemetlen is, hisz' azt se tudod, mit csinálsz.
- Pedig NAGY dolog, mert az az első alkalom, amikor szexelsz. Szerintem ez elég NAGY DOLOG!
- Csak azért érezzük annak, mert nagy rajtunk a társadalmi nyomás, hogy elkezdjünk szexelni. Az olyanok miatt, mint Marcus, azt hisszük, hogy már mindenki csinálja, közben meg valószínűleg nem.

- Jó sokan néznének hülyének, amiért így állsz hozzá.
- Én azt pont leszarom.

- Te nem gondoltál arra, hogy kihagysz egy évet?
- Én… szeretném megtapasztalni, milyen az egyetemi lét. Megismerni új embereket… belépni a sportcsapatba, közösségekbe… ilyesmi. Ötletem nincs, mit csinálnék akkor egy évig.


- [...] minden olyan szituáció stresszes neked, amit nem tudsz kontrollálni. Vagy inkább azt hiszed, hogy nem tudod. Mert a múltban előfrodult, hogy elvették tőled az irányítást az életed felett. És nagyon rossz következményei voltak. [...] Az intimitás része megbízni a másikban, átadni neki egy időre a kontrollt. Ez néha nagyon nehéz. De fontos, hogy tudd, hogy amíg Nick és te megbíztok egymásban, tisztelitek egymást, és mindent megbeszéltek, addig nem lehet baj, és nincs okod aggódni.

Jóóóóó puccosak a koleszszobák Oxfordban
Kár, hogy túl sötét vagyok, hogy ide járjak

mi? te NEM vagy sötét
nem beszélünk csúnyán a pasimról

- AAAAANNYIRA JÓ voltál. Én is meg akarok tanulni dobolni!
- Csak azt ne...


Amennyiben felkeltettem az érdeklődésedet, IDE kattintva megvásárolhatod a kötetet a kiadó webshopjában!




Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 336
Eredeti cím: Heartstopper: Volume Five

Megjelenés éve: 2024 (eredeti: 2023)
ISBN: 9789635977994


Fülszöveg:

Nick és Charlie szerelmesek

EGYETEMI TÚRATERV

Írta: Tara, Elle és Nick :)

De most hogyan tovább?





Hosszú idő után 2024-ben végre kezünkbe vehetjük a Heartstopper sorozat következő kötetét, melyben Nick és Charlie életük nagy döntéseit készülnek meghozni. Tarts bloggereinkkel, ha szeretnél már a megjelenés előtt betekintést kapni az új részbe, és ha velünk játszol, esélyed lehet megnyerni a kiadó által felajánlott példányt!




Mivel ebben a részben nagy szerepet kap a továbbtanulás, és az egyetemválasztás, ezért játékunk során felsőoktatási intézményeket fogunk keresni. A feladatod annyi, hogy felismerd a képen látható iskolát, és megírd a Rafflecopter megfelelő sorába annak nevét.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


a Rafflecopter giveaway



BLOGTURNÉ KLUB

04.08.   Booktastic Boglinc
04.10.   Booktastic Boglinc (extra)
04.12.   Spirit Bliss
04.14.   Könyv és más
04.16.   Hagyjatok! Olvasok!
04.18.   Csak olvass!
04.20.   Utószó
04.22.   Dreamworld


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése