Alice Oseman: Heartstopper 4. – Fülig beléd zúgtam 4. EXTRA - Kedvenc fanartjaim


Sokat emlegettem már, hogy 2022 a Heartstopper éve számomra. Nagyon kedvelem ezt a könyvsorozatot, így talán nem is meglepő, hogy fanartokból is van egy jókora mennyiségű válogatásom. Ezekből szemezgettem le nektek a - szerintem - legjobbakat!

Azt már minden kedves olvasó tudja, aki eddig figyelemmel követte a Heartstopper bejegyzéseimet, hogy mi a véleményem az egyes kötetekről, viszont úgy gondoltam, megosztom a kedvenc fanartjaimat, mert egész egyszerűen rengeteg remek alkotásra találtam, amikor enyhíteni próbáltam a könyv- és filmsorozat után maradt űrt. :) Minden esetben megadtam a forrásokat is, bátorítok mindenkit, hogy nézze meg alaposan az egyes művészeket, mert csodálatos dolgokat alkotnak más témákban is.


Lehet-e cukibb Charlie és Nick, mint Pixar stílusban megrajzolva? :D Oké, az eredeti is nagyon aranyos, de én ettől bizony elolvadtam.
Forrás: Gaelldragon / deviantart.com


Alessia egy havas jelenetet ragadott meg, aminek nekem kifejezetten tetszenek a részletei, és a színei.
Forrás: Alessia Trunfio / Instagram


Victoria egy csoportképet készített, melyen minden kedvenc szereplőnk helyet kapott, ráadásul szivárványos zászlóra hajazóan kaptak színes hátteret az egyes karakterek. Én imádom!
Forrás: Victoria / Redbubble


Mondjátok, ti el tudjátok képzelni Charlie-t és Nicket táncolni? Bevallom, nekem nehezemre esik többet kinézni belőlük, mint egy kis riszálás egy házibuliban, szóval épp ezért tetszik ez a rajz. ^^
Forrás: Felix / Instagram



Emily Thomas képei azért tetszenek, mert számomra olyanok, mintha egy régi mesekönyvből származnának. Nagyon tetszik a stílusa, és hihetetlenül részletgazdagok a rajzai.
Forrás: Emily Thomas


Egy kicsit elrugaszkodottabb rajz Taráról és Darcyról kalózként és sellőként. Szerintem őrülten cuki. ^^
Forrás: WhyyCherry / Tumblr


Elena rajzát a színei miatt kedvelem leginkább, és mert számomra vicces, hogy Nick állandóan tökéletes haja itt egészen Wolverine stílusú lett. :D
Forrás: Elena / Twitter


A fenti rajz egy kollaborációs munka, amit két brutálisan jó alkotó készített közösen. Ha már olvastad a harmadik részt, tudod, hogy ez a párizsi kirándulás egyik jelenete. Imádom a meleg színeit, az őszi hangulatot. Zseniális!
Forrás: WhyyCherry / Twitter & Twig / Twitter


Végezetül pedig csak egy egyszerűen cuki képet választottam. ^^
Forrás: Jan / Instagram


Remélem, szerettétek ezt a válogatást, és találtok köztük olyan művészeket, akiknek tetszenek a művei nektek is. :) Ha pedig eddig még nem tettétek, olvassatok Heartstoppert!!


Amennyiben felkeltettem az érdeklődésedet, IDE kattintva megvásárolhatod a kötetet a kiadó webshopjában!




Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 384
Eredeti cím: Heartstopper 4.

Megjelenés éve: 2022 (eredeti: 2021)
ISBN: 9789635974320


Fülszöveg:

Nick naplója

Azt hiszem, szerelmes vagyok Charlie-ba. Csodálatos volt együtt tölteni vele és a barátainkkal ezt a nyarat, és annyira szeretném kimondani neki, hogy szeretem, de… azt hiszem, vannak más dolgok, amik jobban aggasztanak mostanában…

Ha boldogságra van szükséged, lapozz bele!





A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik Alice Oseman nagysikerű képregény sorozatának folytatása, a Heartstopper a negyedik része. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják Charlie és Nick felismerésekkel és vallomásokkal teli tanévkezdését, mely ezúttal bőven tartogat nehézséget… és még annál is több szeretetet.
Tartsatok velünk, ismerjétek meg a történetet, annak szereplőit, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott nyereménykönyv egy példányát.




Mostani játékunk során arra vagyunk kíváncsiak, mennyire ismeritek a könyvek szereplőit. Minden állomáson összekevertük egy-egy karakter nevét, nektek pedig nincs más dolgotok, mint a betűket helyes sorrendbe rakni, majd az így kapott vezeték- és keresztnevet beírni a rafflecopter megfelelő sorába.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

CINK LENSON


a Rafflecopter giveaway



BLOGTURNÉ KLUB

12/12   Dreamworld
12/13   Dreamworld - extra
12/14   Csak olvass!
12/15   Booktastic Boglinc
12/16   Hagyjatok! Olvasok!
12/17   Booktastic Boglinc - fanartok
12/18   Spirit Bliss Sárga könyves út - Idézetek
12/19   Könyv és más
12/20   Spirit Bliss Sárga könyves út
12/21   Fanni's Library
12/22   Utószó


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése